רשלנות רפואית בהריון – אל מי לפנות

רשלנות רפואית בהריון

מקרי רשלנות רפואית בהריון מטופלים על ידי עורכי דין רשלנות רפואית. אלו עשויים להיות מקרים של רשלנות המתרחשים לאורך חודשי ההריון, וגם בשלבי הלידה. ישנם מקרים שונים העלולים להתרחש כתוצאה מרשלנות, והתוצאות יכולות להיות קשות מאוד.

אלו יכולים להיות מקרים בהם רופאים התעלמו מתסמינים מסוימים, ולא הפנו לביצוע בדיקות נוספות. אלו יכולים להיות מקרים בהם התבצעו הבדיקות, אך לא פוענחו בצורה נכונה. אלו יכולים להיות מקרים בהם לא התבצע הליך רפואי מתבקש, או שהתבצע בעיכוב בלתי סביר. וכמון אלו יכולים להיות כשלים שונים בכל בדיקה או הליך רפואי, כמו למשל רשלנות בבדיקת מי שפיר.

עורכי דין רשלנות רפואית

רשלנות רפואית בהריון

בעת הלידה עלולים להתרחש סיבוכים רבים. כמובן שלא כל סיבוך הוא בהכרח תוצאה של רשלנות רפואית בהריון. תמיד יש לבחון את הגורמים ואת אופן ההתמודדות של הרופאים עם הבעיה.
סיבוכים במהלך ההיריון עלולים לגרום לנזק לעובר, לתינוק שזה עתה נולד וגם לאם היולדת. על הרופאים לנטר את ההיריון ואת הלידה. הם עושים זאת באמצעים שונים ובעזרת הטכנולוגיות המודרניות העומדות לרשות הרופאים.

כל טעות בהיריון או בלידה יכולה להביא לתוצאות קשות כמו מומים מולדים ומקרים של לידה שקטה. עורכי דין רשלנות רפואית מקבלים פניות לגבי מקרים שונים, אך לא תמיד אלו הם אכן מקרים של רשלנות. למרות הצער שבדבר, ישנם מקרים בהם הרופאים עושים את כל המתבקש, ואולי נכון להגיד מעל ומעבר על מנת למנוע מומים ולהציל חיים – אך לא תמיד הם מצליחים.

אחד המקרים הקשים שיכול להיות תוצאה של רשלנות רפואית בהריון הוא שיתוק מוחין. מצוקה של התינוק שלא תטופל כראוי, עלולה להוביל לשיתוק מוחין. ישנם מקרים רבים בהם הוגשו תביעות רשלנות רפואית בעקבות רופאים שדבקו בלידה טבעית, למרות כי הסימנים הראו כי מוטב לבצע ניתוח קיסרי. ישנם אפילו מקרים בהם התגלה כי לא נכח בחדר הלידה רופא אשר יכול לבצע את הניתוח הקיסרי.

עורכי דין רשלנות רפואית

 

אם יש חשד לרשלנות רפואית בלידה, יש לפנות לעורך דין רשלנות רפואית לצורך ייעץ ראשוני. לפני שממהרים להגיש תביעת רשלנות רפואית, קודם כל כדאי לבדוק מה אומר עורך הדין המנוסה בתביעות מסוג זה. אך כמובן שבהמשך יש צורך לבצע בדיקה מעמיקה יותר הכוללת התבוננות בתיק הרפואי וחוות דעת של רופאים מומחים.

חשוב לדעת שתקופת ההתיישנות היא 7 שנים. אך כאשר מדובר בתביעות רשלנות רפואית אשר פגעו בתינוק, מניין 7 השנים מתחיל כאשר התינוק מגיע לבגרות – כלומר גיל 18. וכך בפועל ניתן להגיש תביעת רשלנות רפואית בהריון עד גיל 25.

הריונות בסיכון

ידוע כי יש לעקוב אחר ההריון ולוודא כי התפתחותו של התינוק תקינה ואין מצבים המסכנים אותו ואת האם. באמצעות המעקב ניתן לזהות בעיות רבות בזמן ולהעניק את הטיפול המתאים שימנע בעיות וסיבוכים.
לדוגמה, מקרה של סכרת היריון המתגלה בזמן ומטופל נכון, יסתיים בלידה של תינוק בריא. אך התעלמות מהסימנים עלולה לגרום לנזקים קשים.
בכל הריון ישנו סיכון, אך ישנם הריונות המוגדרים מראש כהריונות בסיכון, ובהם על הרופאים לעקוב אחר ההיריון בתשומת לב גדולה יותר. במסגרת המעקב יבוצעו בדיקות רפואיות שונות ועל כתפי הרופאים מוטלת אחריות רבה.
באחריות הרופאים לבצע את הבדיקות. לפרש נכון את תוצאות הבדיקות ולהעניק את כל המידע לאם. כל כשל בתהליך יכול להוביל לתוצאות קשות ומקרה של רשלנות רפואית בהיריון.
נפגעתם כתוצאה מרשלנות רפואית? פנו אל עורכי דין רשלנות רפואית. במידה ונגרם לכם נזק, ניתן להגיש תביעת פיצויים כנגד בתי חולים, קופות חולים, רופאים, משרד הבריאות ועוד.

בחזרה לאתר ניקוי ספות.

רשלנות רפואית בהריון – אל מי לפנות

חברת ניקוי ספות
קבלו הצעת מחיר רשלנות רפואית בהריון – אל מי לפנות
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments