יישור שיניים אינויזליין מחיר ויתרונות

יישור שיניים אינויזליין מחיר

לפני שנדבר על יישור שיניים אינויזליין מחיר, ואולי גם על שתלים דנטליים מחיר אם יישאר זמן, כדאי להסביר מהי אותה שיטת יישור שיניים שכולם מדברים עלייה.

Invisalign היא שיטה ליישור שיניים הנותנת מענה לאנשים שאינם רוצים להשתמש בגשר ליישור שיניים. במקום זאת, המטופל משתמש בקשתות שקופות, ויש האומרים כמעט בלתי נראות.
פתרון זה הפך פופולרי הודות ליתרונות הרבים של השיטה. שיטה חדשנית זו נבחרה על ידי רבים מכיוון שהיא אינה גורמת לתופעות לוואי מכוערות או לא נוחות.
מאמר זה דן בכמה מילים ביישור שיניים שקוף לפי שיטת Invisalign, היתרונות והעלויות של השיטה. נוכל להגיד לכם כבר עתה כי יישור שיניים אינויזליין מחיר אינו שונה באופן משמעותי משיטות אחרות.

אינוויזליין

 

פלטות Invisalign מיוחדות מיוצרות בהתאמה אישית ל“לובש“ אותה. הן נועדו לתקן בעיות של שיניים עקומות שהמטופל רוצה לטפל בהן. תיקון פגמים בשיניים נתפס כטיפול מתחום האסתטיקה, אך חשוב להזכיר כי האורתודונטיה מעניקה מענה של ממש לבעיות תפקודיות ובריאותיות ולא רק עבור הפן האסתטי.
עם יישור שיניים שקוף של Invisalign, המטופלים יכולים לשפר את בריאות השיניים ואת יכולות התפקוד שלהם בו זמנית.

לפני ביצוע הטיפול, יש לקבל טיפול שיניים עבור בעיות שיניים אחרות כמו חורים בשיניים וכאבי שיניים.

כיצד עובדת השיטה

 

יישור שיניים אינויזליין מחיר
פרוצדורות אורתודונטיות ליישור שיניים תמיד מבוססות על אותו עיקרון, המטרה היא להפעיל לחץ מתון לפרקי זמן ארוכים. זהו היבט המשותף לכל הטיפולים. לחץ מופעל בנקודות ספציפיות, בתהליך ממושך עד להשגת המיקום הרצוי של השיניים. בשיטת אינוויזליין הלחץ מופעל באמצעות הפלטות, ואותן מחליפים בהתאם להתקדמות הטיפול על מנת להמשיך להזיז את הזן למקומה.

יישור שיניים אינויזליין מחיר

מלבד יישור שיניים אינויזליין מחיר, יש כאן יתרונות נוספים לשיטה. למשל היכולת ליישר את השיניים בצורה דיסקרטית.

לעתים קרובות אנשים מוצאים כי יישור שיניים הוא חוויה טראומטית בגלל מראה הברזלים בשיניים. זה נכון במיוחד עבור מבוגרים; חלק מהאנשים בשנות השלושים או הארבעים לחייהם עשויים להרגיש מבוכה להיראות עם ברזלים בשיניים. עם invisalign, מבוגרים יכולים להימנע מבעיה זו, הם ייהנו מטיפול שניתן להבחין בו רק מקרוב.
ומנגד, Invisalign הוא טיפול יעיל מאוד לשיניים. אתם מוזמנים לחפש תמונות לפני ואחרי, תוכלו לראות כי השיטה עובדת. היא אינה נחותה משיטות אחרות וניתן להשיג בעזרתה את אותן התוצאות.

שיטת יישור שיניים נוחה יותר

עבור מטופלים רבים, גשר בשיניים הוא אינו פתרון נוח ולא רק בגלל הנראות החיצונית שלו. גשר ברזלים גורם לגירוי ואי נוחות בפה של המטופלים. מטופלים צריכים להשתמש באביזרים כדי להקל על אי הנוחות שלהם.

יתר על כן קשה לשמור על היגיינת הפה בזמן השימוש בגשר. ואילו באמצעות קשתיות שקופות ניתן להתגבר על כל הבעיות הללו. השיטה אינה גורמת לאי נוחות גדולה בפה, ובעת צחצוח השיניים ניתן להסיר את הקשתיות למשך מספר דקות.

מרפאת אמריקן סמייל

 

במרפאת אמריקן סמייל תוכלו לעבור מבחר טיפולי שיניים הכוללים שתלים דנטליים, יישור שיניים שקוף, טיפולי שורש ועוד. מחירים הם אכן סוגיה חשובה, אך כאשר שואלים על יישור שיניים אינויזליין מחיר או שתלים דנטליים מחיר, כדאי תמיד לפנות אל המרפאה. שם תוכלו להיבדק ולקבל הצעת מחיר אישית התואמת למצב בריאות הפה. בין אם אלו שתלים בשיניים, או יישור שיניים, אצל כל אחד בעיות אחרות, והדבר משפיע גם על עלויות הטיפול.
אם חלמתם על חיוך יפה, עם שיניים ישרות ולבנות – אצלנו במרפאה ניתן להגשים את החלום. יש לנו פתרון לכל בעיות השיניים, אצל צעירים ואצל מבוגרים.

 

בחזרה לשירותי ניקוי ספות

יישור שיניים אינויזליין מחיר ויתרונות

חברת ניקוי ספות
קבלו הצעת מחיר יישור שיניים אינויזליין מחיר ויתרונות
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments