מומחה איטום – למנוע נזילות מים ורטיבות

מומחה איטום

מומחה איטום יודע להעניק פתרון לכל בעיות האיטום בבית. אליו פונים כאשר צצות בעיות איטום, אך כמובן שיש לפנות אליו כבר בשלבי הבנייה או השיפוצים. בכל בנייה חדשה או שיפוץ בבית יש לקחת בחשבון את סוגיות האיטום ולתכנן את הפתרונות המתאימים – יש צורך לתכנן את איטום המרתף, איטום הגג, איטום המרפסת, החלונות והקירות החיצוניים.

עבודות איטום הן תחום מקצועי, תחום הדורש ידע הנדסי והכרות עם שיטות עבודה וחומרי איטום. שלו יהיה לכם ספק, שיפוצניק הוא אינו מומחה איטום. יש צורך בקבלן איטום אשר למד את הנושא בצורה מסודרת, וגם רכש ניסיון מעשי. אל תנסו לחסוך בעבודות האיטום, אלו הם בדיוק הדברים שיעלו לכם בסופו של דבר ביוקר. אם אין לכם רקע בנושא, העבודה של המשפצים עשויה להיראות טובה – כלומר יפה בעין. אך אינכם מכירים את הדקויות שיש להקפיד עליהם, ואת חדירות המים תוכלו לראות ביום שבו יגיע הגשם הראשון. מוטב להימנע מכל זה ופשוט להזמין מומחה איטום כבר בעת ביצוע העבודות.

טיפול בעובש בקיר

החשיבות של איטום מבנים

כאשר מקימים מבנה – בית פרטי, בניין מגורים או כל מבנה מסחרי או ציבורי, תמיד חייבים לקחת בחשבון את עבודות האיטום. ללא מומחה לאיטום לא ניתן לצפות לפרויקט מוצלח. בעיות תחזוקה רבות יתגלו במשך הזמן, והמבנה פשוט ידרוש עוד ועוד השקעות בתחזוקה אינסופית. הנזקים הראשונים עשויים להיות אסתטיים, כמו סימנים של רטיבות והתקלפות צבע, אך לאורך זמן מדובר בפגיעה בשלב המבנה וסכנה של ממש. ותוך עשור או שניים הבניין שלכם עשוי להפוך למבנה מסוכן.
חשוב להעניק למבנה פתרון כולל השם דגש על כל היבטי האיטום. אל תחשוב כי מדובר אך ורק באיטום גגות – חדירות המים ובעיות הרטיבות יכולות להגיע ממקומות שונים. כל חדר צריך פתרון משל עצמו.

עבודה מקצועית תבטיח למבנה עמידות לאורך זמן, ותחסוך באופן משמעותי בהוצאות התחזוקה. אך יחד עם זאת יש לקחת בחשבון כי בעיות רטיבות שונות עשויות לצוץ במהלך השנים. מייד כאשר מתגלה בעיה, חשוב לפנות אל קבלן איטום מומחה ולהעניק פתרון לבעיה.
במסגרת השירותים של מומחה לאיטום:

  • איטום מרפסות
  • איטום גגות ביריעות ביטומניות
  • איטום גגות מרוצפים
  • איטום מרפסות
  • איטום חלונות
  • איטום מרתפים.
  • טיפול בבעיות עובש – טיפול בעובש בקיר.
  • איטום אדניות.
  • איטום קירות חיצוניים.
  • איטום גגות רעפים.
  • איתור נזילות מים

כל עבודת איטום חייבת להיעשות על ידי מומחה איטום. ישנם סטנדרטים, תקנים ושיטות עבודה. צריך גם לדעת לבחור את חומרי האיטום המתאימים. ניסיונות של קבלנים לחסוך בהוצאות יכולים להביא לחיסכון כרגע, אך בעתיד אתם תשלמו על כך הון.
חשוב כבר עכשיו לדרוש מקבלני האיטום אחריות על עבודתם. לכל עבודת איטום תקופת אחריות שונה – ככל שמדובר בפתרון יותר יסודי, כך תקופת האחריות תהיה ארוכה יותר.

מומחה איטום
איתור נזילות מים

מומחה איטום מטפל גם בבעיות הקשורות לנזילות מים מצנרת, ולא רק בעיות הקשורות לחדירת מי גשמים. הנזק של נזילת מים מצנרת עלול להיות אפילו קשה יותר מבעיות הנגרמות מחדירת מי גשמים. אם ישנה נזילה מצינור הנמצא בתוך הקיר, המים יתפשטו ברחבי הבטון ויגרמו לנזקים רבים. תוך זמן קצר הנזקים גם יראו כלפי חוץ ויופיעו בעיות של עובש על הקירות.
לא תמיד קל לאתר את מיקום הנזילה המדויק, מכיוון שהצנרת נמצאת בתוך הקירות. ישנן טכנולוגיות שונות, כמו איתור נזילות במצלמה אינפרא אדומה (וגם אחרות). מומחה איטום ידע לזהות את המיקום המדויק על מנת להעניק תיקון נקודתי מבלי לשבור את כל הקיר.

הרטיבות גרמה לנזק לספה? הזמינו ניקוי ספות בירושלים

מומחה איטום – למנוע נזילות מים ורטיבות

חברת ניקוי ספות
קבלו הצעת מחיר מומחה איטום – למנוע נזילות מים ורטיבות
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments