אינויזליין מחיר אטרקטיבי וטיפול יעיל

גשר בשיניים

לפני שנדבר על אינויזליין מחיר ועל עלות גשר בשיניים, בואו נדבר על הבעיה ועל הפתרון.

שיטת אינוויזיליין הוא אחת השיטות המוצלחות ביותר שיש לצורך יישור שיניים. מדובר בשיטה שיש לה יתרונות רבים בהשוואה לפתרון של גשר בשיניים. היא יעילה מאוד ויכולה להתאים לרוב הבעיות של צעירים ומבוגרים. גם לא טיפלתם בבעיה בילדותכם, עדיין לא מאוחר. אתם מוזמנים לפנו למרפאת אמריקן סמייל ברחובות.

שיטת אינוויזיליין

אינויזליין מחיר

אין צורך לספר על גשר ליישור שיניים, כולנו מכירים זאת. גשר בשיניים הוא אינו המצאה חדשה, משתמשים בו כבר עשרות שנים. אך שיטת אינוויזיליין מחליפה את הגשר המסורתי בפתרון יעיל יותר. השיטה עושה שימוש בקשתיות שקופות, וכמעט בלתי נראות כאשר הן בפה. כך שהיא מאפשרת יישור שיניים נסתר.
יישור שייניים תמיד נעשה באמצעות לחץ הדרגתי ממושך על השנים, לחץ המזיז אותן בהדרגה. שיטת אינוויזיליין עושה זאת באמצעות קשתיות שקופות. ראשית כל הרופא בודק את מצב השיניים ולוקח מדידות, ולאחר מכן מייצרים עבורו קשתיות בהתאמה אישית. בעזרת שיטה זו ניתן לפתור בעיות רבות הקשורות לתפקוד ובריאות הפה, השיניים והלסת. וכמובן להעניק פתרון לבעיה האסתטית.
אין מדובר בקשתית אחת, אלא סדרה של קשתיות במידות שונות . יש להחליף אותן כל שבוע-שבועיים בהתאם להתקדמות הטיפול. טיפולים מסוימים עשויים לדרוש קשתיות רבות, אך יתכנו תיקונים קלים הדורשים מספר מועט של קשתיות. זהו גם דבר העשוי להשפיע על אינויזליין מחיר.

גשר בשיניים

השיטה שבה היינו משתמשים לפני שיטת אינוויזיליין היא הגשר. שיטה זו עדייו קיימת, והיא שיטה יעילה שהוכיחה את עצמה במשך עשרות שנים. למרות שכיום רבים משתמשים בקשתיות שקופות, עדיין יש שימוש נרחב בשיטה זו.
שיטה זו עובדת על אותו עיקרון של הפעלת לחץ על השיניים, אך היא שונה במהותה. בשיטה זו אנו מדביקים סמכים לשיניים, ואלו נשארים שם לכל אורך הטיפול. לעתים הם נופלים, אבל מייד יש להדביקם בחזרה. ובין הסמכים אנו בונים מערכת של גומיות וברזלים המבצעים את המתיחה לצורך הפעלת הלחץ על השיניים.
שיטה זו בולטת מאוד, וגם יוצרת אי נוחות בפה, ולכן רבים בוחרים להעדיף יישור שיניים שקוף.

גשר בשיניים
אינויזליין מחיר

שיטת אינויזליין מצליחה מאוד. גם המטופלים מרוצים ממנה וגם רופאים השיניים אוהבים להשתמש בה. אז מה היתרונות של שיטה זו?

  • יישור שיניים דיסקרטי – בעזרת קשתיות שקופות ניתן ליישר את השיניים בצורה דיסקרטית. זה מתאים מאוד לבני הנוער וגם המבוגרים שאינם רוצים שכל העולם יראה את הגשר בשיניים.
  • יעילות הטיפול – תוצאות מעולות שאינן נופלות משום שיטה אחרת ליישור שיניים. לעתים אפילו תוצאות מהירות יותר.
  • נוחות הטיפול – גשר בשיניים יוצר בעיות של אי נוחות ותחושה מציקה בחניכיים. נהוג להשתמש בשעווה מיוחדת על מנת להגן על החניכיים, אך זה עדיין לא נוח. בקשתיות שקופות ניתן להימנע אי הנוחות.
  • אפשר לצחצח שיניים – שמירה על היגיינת השיניים היא תמיד דבר חשוב, בין אם אתם נמצאים בעיצומו של טיפול יישור שיניים ובין אם לא. אך לא קל לנקות את השיניים כאשר יש לכם גשר בפה. ואילו בשיטת אינויזליין פשוט מורידים את הקשתיות לכמה דקות ומצחצחים את השיניים.
  • פחות ביקורים אצל רופא השיניים – מי שיש לו גשר בשיניים מרבה לבקר אצל רופא השיניים. באופן קבוע יש לבצע מתיחה של הברזלים, ולעתים גם נופלים סמכים ויש להדביקם שוב. כך שאתם תגיעו אל רופא השיניים ככל הנראה 3-4 פעמים בחודש. ואילו בקשתיות שקופות אתם תדרשו להגיע אל הרופא פעם אחת בחודש לביקורת.

אינויזליין מחיר עשוי לנוע בטווח של 7,000-20,000 ש“ח.

זקוקים לשירות ניקוי ספות בירושלים?

אינויזליין מחיר אטרקטיבי וטיפול יעיל

חברת ניקוי ספות
קבלו הצעת מחיר אינויזליין מחיר אטרקטיבי וטיפול יעיל
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments