ארד בדק בית – לרכוש דירה בראש שקט

חברת ארד בדק בית

עומדים לרכוש דירה חדשה מקבלן או דירה מיד שנייה? אנחנו מניחים כי אתם מלאים בהתרגשות וציפייה, אך רגע ! זוהי עסקה גדולה ובעלת סיכונים, ויתכן כי אתם זקוקים לביקורת מבנים. לפני שחותמים על עסקה, כדאי לפנות אל ארד בדק בית – חברה המתמחה בביקורת מבנים וזיהוי ליקויים.
ליקויי בנייה ובעיות שונות במבנים הם לא דבר נדיר – הניסיון מראה כי בלמעלה מ 90 אחוז מהדירות ישנם ליקויים. אלו יכולים להיות ליקויי בניה, שימוש בחומרי בנייה לא תקניים, בעיות רטיבות, בעיות בטיחות ועוד. התנהלות חפוזה ללא בדיקת מבנים היא צעד בלתי אחראי.

לא כל להשיג דירה בישראל. המחירים בשמיים ואנשים חוסכים שנים רבות, מקבלים עזרה מההורים וגם לוקחים הלוואת משכנתה מהבנק על מנת להצליח לממן את הדירה. עבור רוב האנשים מדובר בעסקה של פעם בחיים, ולכן חשוב להבטיח כי העסקה מתנהלת בצורה בטוחה. ומי שיכול להבטיח לכם זאת הם רק אנשי המקצוע. אתם צריכים עורכי דין שיבדקו את הנאותות המשפטית. יועצי משכנתאות שיעזרו לכם למצוא את תמהיל המשכנתה הכי משתלם.

אבל מה לגבי מצבו הפיזי של הנכס? האם היסודות של הנכס תקינים? האם ישנן בעיות רטיבות שאינכם יכולים לראות? האם תופסת הבנייה במרפסת עומדת בתקנים? אלו הם דברים שאינכם יכולים לדעת על פי העין. דרושה כאן בדיקה הנדסית. זהו המקום בו ארד בדק בית נחלצים לעזרתכם.

ליקויים בנכס, בין אם אלו ליקויים גלויים או ליקויים סמויים, עשויים לעלות לכם ביוקר. הם עלולים לפגוע באיכות החיים שלכם, לסכן את יציבות המבנה (ואף חיי אדם), ולגרום לכם להוצאות כלכליות כבדות. לכן אין למהר לחתום על חוזה ואפילו לא זיכרון דברים, יש לבדוק קודם כל את הנכס.
ישנו הבדל בין רכישת דירות יד מיד שנייה ורכישת דירה מקבלן, אך בשתיהן יתכנו ליקויים שיש לבדוק. וגם אם רכשתם כבר דירה מקבלן וההעסקה הושלמה, עדיין יש לו אחריות. עדיין כדאי לפנות לחברת בדק בית גם לאחר שהעסקה הושלמה.

ארד בדק בית

מהי ביקורת מבנים

ביקורת מבנים, מהסוג שאנו מבצעים, היא ביקורת הנדסית. היא מתבצעת על ידי מהנדסים מתחום הבנייה. מהנדסים המכירים את כל תקני הבנייה, החקיקה, החומרים ושיטות העבודה. בעוד האדם הממוצע יכול לזהות רק ליקויים אסתטיים גלויים לעין, הן מסוגלים לזהות ליקויים פוטנציאלים ובעיות המסתתרות מאחורי קירות ותשתיות. הם מבצעים מדידות וחישובים, ובדיקות שונות על מנת לבצע בדיקות יסודיות.

בסיום העבודה הם מעניקים חוות דעת מקצועית בכתב. חוות הדעת תפרט את כל הליקויים שהתגלו במבנה, כולל הערכת עלויות לצורך תיקון הבעיות. זהו מסמך חשוב מאוד, ויכול לשמש אתכם לצורך משא ומתן, תביעות משפטיות וכל התנהלות מול המוכר.

הבדיקות שאנו מבצעים כוללות גם בדיקות של בניינים משותפים ושטחים ציבוריים. מלבד ליקויי הבנייה ובעיות האיטום שאתם יכולים לדמיין, ישנן עוד בעיות רבות אחרות העלולות להתגלות במבנה. למשל אלו יכולות להיות דרכי המילוט בשעת חירום, מערכות חירום ודלתות אשר, ועוד ליקויים שונים הקשורים למערכות מים, ביוב, חשמל, אשפה, מעליות ועוד.

ארד בדק בית

החשיבות של בדיקות הנדסיות ברורה וידועה, אך חשוב לעשות זאת באמצעות אנשי המקצוע המתאימים. חברת ארד בדק בית, בראשות המהנדס רון ארד, מציעה לכם שירותי בדיקת דירות ומבני ציבור. המטרה שלנו היא לזהות ליקוי בנייה, חריגות מתקנים וכל מה שיכול לסכן את הנכס ולהשפיע על רוכש הנכס. באמצעות הבדיקות שלנו אנו יכולים להבטיח לכם עסקאות בטוחות ומספקות, ותמורה בעד כספכם.

לחברת ארד בדק בית ניסיון של כעשרים שנה בתחום. זהו תחום הנדסי בעיקרו, אך אינו מנותק מהתחום המשפטי. ולכן החברה שלנו מעסיקה גם מהנדסים וגם עורכי דין. בעלי החברה, המהנדס רון ארד, הוא שם מוכר בתחום ולא אחת מופיע בבתי המשפט בתור מומחה מטעם בית המשפט.
עד היום ליווינו אלפי אנשים בדרכם לרכישת דירה. לעתים סיפקנו להם מידע שמנע מהם לרכוש חתול בשק, לעתים סייענו להם במידע שאיפשר להם לנהל משא ומתן על העלויות. וביתר המקרים בזכותנו דירים קיבלו את המגיע להם על פי חוק – תיקון הנזקים ופיצויים כספיים.
לפני שרוכשים נכס, חשוב להתנהל בזהירות ובאחריות, ולפנות לחברת בדק בית מקצועית. אחרת אתם עשויים להצטער על זה.

בדק בית יאפשר לכם לצבע עסקה בטוחה, במהרה תוכלו ליהנות מביתכם החדש. ואולי זה גם הזמן להזמין ניקוי ספות.

ארד בדק בית – לרכוש דירה בראש שקט

חברת ניקוי ספות
קבלו הצעת מחיר ארד בדק בית – לרכוש דירה בראש שקט
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments